head
Hľadať:
Vyhľadávanie nehnuteľností
  -     €
min
max
  -   m2
min
max
Kritériam vyhovuje 190 ponúk.

Správna pavučina je kvalitne utkaná

Mať kvalitný web, ktorý je dizajnovo vyvážený ale zároveň dokáže obsahom zaujať tak potencionálneho klienta ako aj človeka z fachu, nie je také jednoduché, ako by sa mohlo zdať. Problém (ale aj výhoda) dnešnej doby plnej displejov je, že web už môže mať každý človek alebo firma, no to neznamená že výsledok vždy stojí za to. Toto platí aj v prípade realitnej kancelárie.

 

web, webstranka, dizajn, funkcnost, internet, prezentacia, fanusik, zakaznik

 

Web realitnej kancelárie by mal spĺňať pár dôležitých pravidiel. Jedno z tých najzákladnejších je, aby pri jeho tvorbe úzko spolupracovali obidve strany. Tak človek, ktorý má skúsenosti v realitách ako aj dizajnér poprípade kóder. Táto súhra je veľmi dôležitá, keďže nie je realitný web iba o realitných ponukách a tak isto nie je iba o peknom dizajne. Web realitnej kancelárie by mal byť dizajnovo a funkčne vyvážený, aby bol užitočný pre každého návštevníka.

 

web, webstranka, dizajn, funkcnost, internet, prezentacia, fanusik, zakaznik

 

Súhlasím s tým, ak si myslíte, že najdôležitejšie sú na webe realitnej kancelárie inzeráty s nehnuteľnosťami. To sú produkty, ktoré vám prinášajú tržby. No treba si uvedomiť, že nie každý, kto na váš web príde, je pripravený hneď v tom momente nakupovať. Týchto ľudí sa oplatí si udržať.

 

web, webstranka, dizajn, funkcnost, internet, prezentacia, fanusik, zakaznik

 

Pre ľudí, ktorí do tejto skupiny patria je vhodné pripraviť obsah, ktorý ich na webe udrží, vybuduje určitú dôveru vo vašu značku a uľahčí rozhodnutie, pre ktorú realitku sa rozhodnúť ak príde v budúcnosti k tomu, že chcú kupovať alebo predávať nehnuteľnosť.

 

web, webstranka, dizajn, funkcnost, internet, prezentacia, fanusik, zakaznik

 

Spôsobov ako zaujať, je v dnešnej dobe plno. Ak sa bavíme o prostredí vášho webu, tak v tejto kategórii panuje firemný blog. Je to miesto, kde určujete trendy, vzdelávate, dávate rady a tipy, ktoré súvisia nejakým spôsobom s realitnou brandžou. Ale hlavne, je to miesto, kde prezentujete ľudskú tvár vašej spoločnosti. Oplatí sa venovať blogu energiu a čas a pravidelne ho napĺňať hodnotným obsahom, pričom by som rád zdôraznil slovo „pravidelne“. Návštevnosti aj budovaniu dôvery pomôže, ak ľudia vidia, že ste aktívna spoločnosť.

 

web, webstranka, dizajn, funkcnost, internet, prezentacia, fanusik, zakaznik

 

Ďalším spôsobom ako sa prezentovať, sú sociálne siete. Je to miesto, kde máte priamy kontakt so zákazníkom. Viete ako sa volá, kde býva, čo ma rád a vďaka tomu ľahšie zistíte, ako si udržať jeho pozornosť. Sociálne siete sa dajú spojiť už so skôr spomínaným blogom formou zdieľania článkov s vašimi fanúšikmi. Tu je tak isto dôležitá aktivita. Ak vidíte, že vám niekto okomentoval nejaký príspevok (pozitívne ale aj negatívne), tak zareagujte a napíšte mu v mene spoločnosti. Dáva to dojem, že sa o svojich fanúšikov zaujímate.

 

web, webstranka, dizajn, funkcnost, internet, prezentacia, fanusik, zakaznik

 

Či píšete článok pre váš blog alebo vytvárate príspevok na sociálnej sieti, vždy majte v hlave, že pekné a veľké obrázky predávajú. Trend sa uberá hlavne vizuálnym smerom a priorita sa kladie na menej textu a viac obrázkov. Je to kvôli tomu, že dnes nemá nikto čas čítať dlhé texty a preto ak ste sa dočítali až sem, tak vám chcem poďakovať :). Výnimky samozrejme existujú, nie všetko sa dá vyjadriť jednou vetou.

 

web, webstranka, dizajn, funkcnost, internet, prezentacia, fanusik, zakaznik

 

Spôsobov, ako spraviť váš web a celkovo vašu spoločnosť príťažlivejšiu pre bývalých, stálych ale aj budúcich zákazníkov je mnoho. Spomenul som zámerne iba pár z nich. Riešení je omnoho viac, no každý si ten svoj štýl musí nájsť sám. Jedine tak sa odčleníte od konkurencie. Je to nikdy nekončiaci proces ladenia a vylepšovania. Budem rád ak sa do tejto iniciatívy zapojí čo najviac realitných kancelárií a spolu vytvoríme lepšie a kvalitnejšie služby pre našich klientov, ktorí nám za to budú určite vďační. Každý to vie robiť totiž dobre z pohľadu firmy, ale len málokto sa dokáže pozrieť na biznis z pohľadu klienta a jeho potrieb.

makler
Zdieľaj:
Naposledy zobrazené nehnuteľnosti
Zatiaľ ste neprezerali žiadnu nehnuteľnosť